Çivili Kasnak Video 21

2.05.2011


Merhaba hanımlar çivili tahta üzerinde kolay bir şekilde çiçek yapılışını

videolardan adım adım izlemeye ne dersiniz? Bu çiçeklerle harika şallar,

bebek battaniyeleri  ve daha bir çok yapmanız mümkün.

Haydi hep beraber izleyelim.

1.ADIM



2.ADIM:



3.ADIM:



4.ADIM:



etiketler:

ivi,çivili kasnak,kasnakta çiçek yapılışı,kasnakta çiçek yapımı,çiçek nasıl

yapılır,örgü çiçek yapımı,örgü çiçek yapılışı,kolay çiçek yapımı, videolu

tarif,videolu anlatım,videolu çiçek yapımı,videolu çiçek yapılışı

Çivili kasnakta örgü çiçek yapılışı

Çivili Kasnak Video 21


Video Örgü Tarifleri 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız

Powered by  MyPagerank.NetYahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetMsn bot last visit powered by MyPagerank.Net Personal Blogs
Personal blogs Personal
billiga flyg till london Top Blogs TopOfBlogswww.siteadresi.org Örgü dantel modelleri Örgü dantel modelleri